E-commerce

Nie można nie zauważyć, że dynamiczny rozwój Internetu w ostatnich latach jest spowodowany wzrostem jego znaczenia dla biznesu i handlu. Uzupełnianie oferty o sprzedaż w Sieci, wzrost jej znaczenia w kontaktach z klientem czy wręcz rezygnacja z innych form dystrybucji to zjawiska, które na stałe wpisały się już w spektrum zachowań gospodarczych.

Określenie E-commerce, czyli handel elektroniczny, dotyczy przede wszystkim możliwości prowadzenia sprzedaży lub zawierania transakcji handlowych przy pomocy środków i urządzeń elektronicznych. Najpopularniejszymi formami handlu elektronicznego są sklepy internetowe i platformy aukcyjne. Wielkość rynku e-commerce nieustannie i szybko rośnie. Według prognoz firmy Gemius, do 2010 roku będzie stanowiła już ponad 4% handlu detalicznego w Polsce.

Główne korzyści z wykorzystania e-commerce to:

  • otwarcie dodatkowego kanału sprzedażowego
  • oszczędność kosztów funkcjonowania (np. redukcji personelu, powierzchni magazynowych, automatyzacja części procesów)
  • możliwość dokładniejszego prezentowania i szybszej modyfikacji informacji o produktach,
  • uproszczenie, przyspieszenie i możliwość indywidualizacji kontaktów z klientami,
  • możliwość integracji z systemami zewnętrznymi (np. magazynowymi producenta / dostawcy, księgowymi, logistycznymi oraz porównywarkami, katalogami produktów itp.)
  • możliwość dokładniejszego śledzenia trendów i zachowań użytkowników oraz budowy zaawansowanych i zautomatyzowanych systemów lojalnościowych.

Jesteśmy pionierami handlu internetowego w Polsce. Nasz pierwszy sklep uruchomiliśmy już na początku 1997 roku. Od tego czasu rozwijamy tą dziedzinę zarówno pod względem technologicznym, jak i marketingowym. Specjalizujemy się w całościowej obsłudze sklepów internetowych dla naszych klientów. W ramach tego oferujemy:

  • tworzenie strategii biznesowych uwzględniających e-commerce oraz pomoc w ich wdrażaniu
  • tworzenie zindywidualizowanych serwisów internetowych
    • projekt graficzny
    • oprogramowanie dostosowane do indywidualnych wymagań i potrzeb
    • dostosowanych do przyjętej strategii
  • integracja z istniejącą infrastrukturą i oprogramowaniem klienta
  • bieżąca obsługa techniczna serwisów
  • promocja serwisów
  • e-marketing
  • SEO (search engine optimization)
  • SEM (search engine marketing)