O nas

HBZ Sp. z o.o. jest firmą działającą na rynku od 1996 roku. Wtedy rynek internetowy dopiero w Polsce się kształtował. Już na początku 1997 roku wdrożyliśmy jeden z pierwszych sklepów internetowych. Wraz z rozwojem rynku, zakres naszych usług stale się rozszerzał. Dziś świadczymy kompleksowe usługi z zakresu marketingu. Zapewniamy obsługę w zakresie E-commerce’u, E-marketingu, E-PR’u, SEO i SEM. Skupiamy profesjonalistów ATL, BTL i PR oraz specjalizujemy się w zindywidualizowanych systemach internetowych.

W 2012 roku firma HBZ połączyła się z utworzoną w 2003 roku Agencją Interaktywną easy.web, która miała za zadanie zintegrowanie procesów zachodzących przy tworzeniu i zarządzaniu serwisami internetowymi, stronami WWW i sklepami internetowymi. Dzięki temu HBZ Sp. z o.o. oferuje dziś swoim klientom marketingowe metodologie w zarządzaniu projektami i markami w sieci.

Naszą specjalnością jest projektowanie komunikacji marketingowej i interaktywnej oraz kompleksowych rozwiązań biznesowych.

Doświadczenie - działamy na rynku nieprzerwanie od 1996 roku. Łączymy wiedzę marketingową z technologią i kreacją. Nasz zespół tworzą profesjonaliści z pasją. Od lat obserwujemy zmieniający się rynek i wiemy czego oczekują Państwa użytkownicy i klienci. Nasze rozwiązania są dostosowane do ich potrzeb, dlatego okazują się zawsze skuteczne.

Elastyczność – stale reagujemy na ewoluujący rynek, zmieniające się trendy. Potrafimy doradzić naszym Klientom i dopasować rozwiązania zapewniając tym samym realizację założonych celów biznesowych. Pozostajemy również otwarci na zmieniającą się sytuację naszych Klientów.

Indywidualne podejście – oferujemy bardzo szeroki zakres usług, dlatego do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, dobierając narzędzia dostosowane do potrzeb Klienta. Zależy nam na stałej współpracy z naszymi partnerami, dlatego do każdego zadania podchodzimy w sposób rzetelny i uczciwy. Zawsze dopasowujemy kampanie do budżetu Klienta i staramy się dobrać maksymalną ilość działań możliwą do zrealizowania.

Łączymy doświadczenie, profesjonalizm, szeroką wiedzę marketingową z technologią i kreacją.