Prezentacje multimedialne

Prezentacja multimedialna jest niewątpliwie jedną z najbardziej efektywnych i skutecznych form prezentacji. Wraz z szybkim rozwojem E-business’u oraz coraz popularniejszym zastosowaniu strategii marketing’owych, coraz więcej firm decyduje się na tę właśnie formę przedstawienia swojej oferty. Jej niewątpliwe zalety to przede wszystkim:

Atrakcyjność przekazu

  • Prezentacje multimedialne łączą w sobie wiele form przekazu, które w standardowej formie byłyby trudne do wykonania lub wręcz niemożliwe. Filmy, animacje 2D i 3D, zdjęcia, muzyka, odnośniki do Internetu to tylko kilka z nich. Atrakcyjność graficzna oraz nietuzinkowość prezentacji sprawia, że zainteresowanie widza pozostaje na dużo wyższym poziomie niż w przypadku choćby drukowanych materiałów reklamowych.

Interaktywność

  • Klient ma możliwość aktywnego partycypowania w prezentacji, przez co zwiększa się jego uwaga, zainteresowanie oraz ilość zapamiętanej informacji.

Samodzielność

  • Klienci mogą sami zapoznać się z prezentacją w dogodnym dla nich czasie jak i ponownie do niej wrócić jeśli zajdzie taka potrzeba.

Bardziej efektywne dotarcie do szerszej grupy odbiorców

  • Prezentacja może być przesłana za pomocą poczty elektronicznej lub opublikowana w Internecie znacznie zwiększając jej mobilność oraz zasięg dotarcia do szerokiej grupy odbiorców.

Popularne zastosowania prezentacji multimedialnych:

  • Prezentacja firmy
  • Prezentacja produktów
  • E-learning oraz szkolenia on-line
  • E-katalog
  • Prezentacje dla inwestorów
  • Prezentacje dla prasy