E-marketing

Internet jest uważany za najtańsze i najbardziej efektywne narzędzie marketingowe.

Obserwując zmiany i chcąc zaoferować klientom jak najefektywniejsze narzędzie promocji i informacji, HBZ/easy.web skupia się głównie na wykorzystaniu wszelkich dostępnych mediów i strategii aby bezpośrednio dotrzeć do odbiorcy, stawiając go w centrum zainteresowania.
HBZ/easy.web wykorzystuje nowy, zintegrowany model komunikacji koncentrujący się na efektywnym wykorzystaniu technologii cyfrowej i łączeniu jej z metodami tradycyjnymi. Dzięki nowoczesnemu targetowaniu i wykorzystaniu zaawansowanych systemów informatycznych docieramy do żądanej grupy docelowej i szczegółowo monitorujemy skuteczność prowadzonych przez nas kampanii promocyjno-reklamowych.

Strategie stale dostosowujemy do dynamicznie zmieniających się warunków rynku i działań konkurencji. Dokładnie poznajemy nasze audytorium i budujemy -biorąc pod uwagę rozdrobnienie odbiorców - odpowiedni przekaz dostosowany do indywidualnych preferencji każdego z nich.

Kładziemy duży nacisk na pogłębienie i przyspieszenie interakcji z odbiorcami, co pozwala nam na ustalanie nowych standardów badań, zwiększenie ich dokładności oraz uzyskiwanie szczegółowych wyników w czasie rzeczywistym, dzięki czemu mamy możliwość opracowania skutecznej strategii wyprzedzającej działania konkurencji.

Dzięki interakcji z użytkownikami przy zastosowaniu standardów Web 2.0, jesteśmy w stanie zastosować innowacyjne metody marketingowe, takie jak marketing wirusowy czy ‘szeptany’, także wykorzystywać rozrywkę i zabawę jako nowy kanał komunikacyjny a następnie dokładnie zbadać ich efektywność.

Dzięki połączeniu metod tradycyjnych i cyfrowych jesteśmy w stanie najpierw zainteresować i przyciągnąć użytkowników, a następnie przedstawić im nasz przekaz uzyskując informacje zwrotne i tworząc skupione wokół przygotowanych przez nas ośrodków ‘społeczności internetowe’ poszerzające i promujące nasze przesłanie.

Ponadto wykorzystanie mediów i narzędzi cyfrowych, znacząco zmniejsza koszty marketingowe zapewniając dotarcie do większej i dokładniej określonej grupy potencjalnych klientów.

Bardzo dokładne statystyki umożliwiają nam określenie i szczegółowe przedstawienie wymaganych kosztów osiągnięcia żądanych wyników.

Wykorzystując interaktywne technologie multimedialne możemy szybko zyskać przewagę nad mediami tradycyjnymi, a następnie przypieczętować ją poprzez oferowanie usług i produktów niedostępnych w inny sposób (np. wirtualne zwiedzanie obiektów, możliwość rezerwacji miejsc online, a dla reklamodawców także możliwość wyboru formy i miejsca umieszczenia reklam, a następnie ich szczegółową kontrolę w czasie rzeczywistym).

W warunkach szybko zmieniającego się profilu rynku, HBZ/easy.web postawiła sobie za cel umożliwienie klientom stworzenie efektywnych narzędzi i strategii marketingowych gotowych na nadejście prawdziwej ‘ery cyfrowej’, zanim koszty takich działań staną się zbyt wysokie, a odbiorców i klientów trzeba będzie z dużym trudem ‘odbijać’ konkurencji.